POLKURS - STRONA GŁÓWNA
Sebastian Chrobociński

28.12.2010

Polkurs to profesjonalny ośrodek szkoleniowy. Miła a zarazem perfekcyjna nauka. A taras najważniejsze Jeśli chciałbyś/chciała Nauczyć się od!! totalnych podstaw Techniki prawidłowej i bezpiecznej jazdy autem i zdać egzamin za pierwszym razem to polecam. Pana Łukasza Słupeckiego. Przez 30 godzin - każdy manewr przed wykonaniem przypomniany, jeśli źle wykonany za chwilę powtórzony. To jest instruktor z powołania. Efekt- egzamin zdany za pierwszym razem, łał jeszce do mnie to nie doszło Pozdrawiam.

Madzia

23.10.2010

Witam wszystkich.Każdemu polecam P.Tomasza Rakowskiego, który jest bardzo fajny,sympatyczny i przede wszystkim potrafi dobrze nauczyć .Tak fajnego instruktora jeszcze nie spotkałam.Naprawdę polecam. PS.Również Pan Zenek(wykładowca) jest bardzo fajny.

Madzia

20.10.2010

Podziękowania dla p.Zenona Butkiewicza za profesjonalne prowadzenie wykładów.Wykłady w tak miłej i zabawnej atmosferze bd zawsze miło wspominane. Życzymy tak samo zabawnej grupy jaką pan miał.Dziękujemy i pozdrawiamy Pana Zenusia. Madzia, Asia, Elcia.......

Natalia

06.10.2010

Polkurs to najlepszy ośrodek w Płocku. Dzięki Panu Ciężkowskiemu zdałam za pierwszym razem!

Dorota

19.08.2010

Polkurs najlepszy ośrodek w Płocku. Pozdrowienia dla najlepszego instruktora p. Józefa Ciężkowskiego ;)

Magda

15.06.2010

POLKURS najlepszy ! pozdrowienia dla Pana Staśkiewicza :)

Anna

09.06.2010

Zdałam za pierwszym razem!!! Wykłady oraz jazda z instruktorem p. Tomaszem Staśkiewiczem odbywały się w sposób bardzo profesjonalny. Dzięki za ogromną cierpliwość i wyrozumiałość. Dziękuję również p. G. Jarczewskiemu, z którym miałam jazdę dodatkową. Polecam wszystkim ten Ośrodek i pozdrawiam :-)

Bambino

03.06.2010

Jeśli chcesz dobrze jeżdzić i szybko zdać egazmin to tylko w POLKURSIE.Miła atmosfera i super instruktorzy. Pozdrowienia dla p.Jarczewskiego. Dziękuję

Tomek

10.05.2010

Polecm ten OSK i p. Jaczewskigo jako instruktora. Uczeszczełem na kat C i ZDAŁEM.Dziękuję

Krystek

04.05.2010

Witam. Ja też chodziłem do POLKURSU na kurs kat C+E i jeździłem z p.Jarczewskim naprawdę warto. Polecam wszystkim pana instruktora. Zdałem za pierwszym razem.

Paweł

01.05.2010

Witam wszystkich, którzy chodzili badz chodzą na kurs kat C+E do p. instruktora G.Jarczewskiego naprawdę warto. Jest to człowiek bardzo spokojny a zarazem wymagający prawidłowej techniki jazdy. Po szkoleniu u p.Jarczewskiego egzamin to pestka. Jeszcze raz wielkie dzięki.

Monika

01.04.2010

Bardzo dobry ośrodek szkoleniowy.Teorie zdałam za pierwszym razem:)praktykę za drugim:)Dziękuję bardzo za profesjonalne podejście Panu instruktorowi Tomaszowi Staśkiewiczowi:) pozdrawiam

konrad

17.02.2010

Najlepszy ośrodek na całym Płocku !!! zdałem za 3 razem dzieki p. Józefowi Ciężkowskiemu !!gdyby nie no to wątpię żebym zdał polecam ten ośrodek wszystkim i instr. też

Jasiek

14.01.2010

Super ośrodek!! Profesionalne wykłady, spoko instruktorzy i tani kurs:) Zdałem bezbłędnie dzięki Panu Ciężkowskiemu! polecam!!!!!

Lukasz

01.01.2010

Cóż mogę napisach- fachowe wykłady i bardzo profesjonalne podejście pana instruktora Tomasza Staśkiewicza zaowocowało zdanym egzaminem za 1 razem !

Copyright: POLKURS 2011